Pla de Govern

El Pla de Govern és el pla estratègic de legislatura, que recull els objectius i les línies d’actuació més destacades que impulsarà l’equip de govern de l’Ajuntament de Les Planes d’Hostoles , més enllà de la seva activitat ordinària.

L’Ajuntament de Les Planes d’Hostoles considera que informar i retre comptes amb la ciutadania ha de ser un dels principals eixos de la transparència de qualsevol administració pública.

En aquest apartat podeu consultar diferents documents que resumeixen l’acció de govern de l’Ajuntament o recullen els aspectes més significatius del mandat 2011-2015.

Pla de Govern 2015-2019

PLA GOVERN 15-19 portada

Clica aquí per descarregar-te el Pla de Govern 2015-2019 de l’Ajuntament de Les Planes d’Hostoles

Retiment de comptes 2019